Meep

Nytt och fräscht som jag panik shoppade innan tåget gick idag. Om man ska ta hela den långa historien från början, så började det med att jag mötte Elisabeth för att lämna festivaltältet till Johan (även det en lång story som jag inte orkar dra). Vi virrade omkring för att vi inte visste vart vi skulle och att jag har blivit av med min mobil förbättrar ju inte saken. Vi hade inte Johans nummer och allt bara skdfpadåflawf. Men sedan när vi lämnat det, sprang jag runt som en galning för att tillfredställa mitt humör lite. Tre klänningar, en bikiniöverdel och ett linne blev det.


Käck, ful min






Bikiniöverdelev är svart, as ball under mitt beiga nät linne




Den tredje klänningen tänkte jag lägga in idag, jag orkar inte koppla in kameran igen.
Jobb imorgon. Det betyder tidigt morgon. Dags att sova och ladda upp cykelbenen för imorgon blir det cykel till jobbet igen!
Godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0