reload och gå vidare

Känslan när man inser att fan vad lite pengar jag har på mitt kort just nu. Som en smäll i magen när man ser att oj, jag har 56:- på mitt kort. I och för sig, jag har köpt festivalbiljett.
Men men, nu är det bara att svälja och andas. Reload och gå vidare. Jag ser fram emot sommaren. Idag fick jag någon typ av rush, en enorm längtan. Eller är det kanske bara stressen som sakta börjar rinna ur mig? Tiden var mitt stora problem förra veckan. Klockan var ständigt där för att piska till mig om jag någon gång lutade mig tillbaka för att vila mig arma kropp. Lord, det fick mig att gå på helvarv! Visst, det kan vara bra ibland att få en spark i ryggen så att man någon gång tar tummen ur röven och sätter igång med att plugga. Det är inte det lättaste, speciellt inte när jag vet att hela säsong Gossip Girl 3 ligger och väntar på mig i datorn.

För att smätta iväg stressen som irriterande nog alltid ligger och lurar, brukar jag sätta på en lugn låt. Denna gången har jag en underbaring i bakfickan. Eftersom jag är så snäll delar jag med mig;

Phil Collins – You'll Be In My Heart

- Tarzan? Nej men kom igen..
- Mmm jag vet, som balsam för själen

Ibland är disneylåtar det absolut bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0