Sveriges sötaste

Helt klart, Elin Kling och Gustav Törling är ju det härligaste, snyggaste paret i Sverige! Det går ju inte att förneka. Som två pusselbitar, han med sitt charmiga leende (trots att han sällan ler på bilder) och sitt skägg, hon med sitt grymma ansikte och kropp! Wow dude. Aa, när ska man själv hitta sin prince charming? I SOLO står det att min bästa kärleksperiod är mellan September och December. Kan stämma, vintertid är mysigt! Det står även att jag ska dra in på extravaganserna. Försöker dom få mig att sluta spendera mina pengar i favoritaffärerna? Hehe that's a big no no. Nu sitter jag på min lilla deg och tänker använda dom väl. Att "lyxfällan" blir nästa är ju bara bullshit. Jag tror inte på sånt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0