imogen heap

Om en knapp timme ska jag möta Tilda inne i stan. Hela familjen är i Uddevalla på släktkalas, tyvärr kunde inte jag följa med eftersom jag ska iväg ikväll och det lät som om dom hade planer att stanna länge..så fick det bli. Ganska skönt faktiskt, man kan gå runt i underkläder och sjunga hur högt man vill. You can take it to the limit! Just nu lägger jag på ett litet lager mascara och lyssnar på en jättefin låt! Jag ska länka hela min spotifylista sen. Världen behöver den, alla behöver en liten del av den.

Ikväll ska jag och fler på fest i Grimmered hos Susanna. Ärligt talat så känner jag för ännu en kväll med bak och mys i soffan, just nu iallfall, det kommer lösa sig senare! Det är nog vädret som tynger..



1 st Julia, 1 st Bianca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0