Life right now

FESTIVAL
Åh jisses vad sugen jag är på P&L i sommar! Snart ska jag beställa biljett!

VALBORG
Firades hemma hos Malin, som fyllde år. Det bjöds på en lovely middag och sedan vankades det ferre. Kul, men jag ringde bror min vid 12. John Blund smög sig på som aldrig förr må ni tro!

SKOLAN
Är det bara min skola som pressar oss med arbeten, prov och läxor just nu? Idag hade vi matteprov..jag kände redan innan att detta kommer fan gå pinsamt dåligt och det tror jag det gjorde med! Matte är inte min grej, no no.

JOBB
Jag har fått jobb på Astra Zeneca i sommar! Jag har 4½ slitsamma veckor framför mig och kommer därför missa halva P&L. Men men, jag lär tjäna CASH.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0