Le pain francais

Idag blev det fika på Le pain francais med Elin, Amanda, Linnea, Tilda, Josefin och Susanna. Och jag då. Det blev väldigt mycket planerande kring Peace and Love! haha vårt stora samtalsämne :) En grej som är riktigt riktigt rolig är att det är så stört mycket folk som ska med! Johan ringde nyss och vi pratade lite om vilka som ska med och inte fan visste jag att det är många som dit :D Det blir skit bra tror jag.
Tilda och jag skrev en packlista. Den såg ungefär ut såhär;

1 Outfit; shorts, linne, skor, trosor och strumpor.
Coola prylar; Pennor, magväska, mexikansk hatt och second hand.

höhö längre kom vi inte.

Nu ska jag hänga med min farfar, peace out!


Kommentarer
Postat av: Johan

Fast nu var det ju inte så jag sa att det stavades...

2010-05-29 @ 18:12:06
Postat av: Anonym

du sa det din fuling :(

2010-05-31 @ 08:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0