DRESSING UP

Hej!
Jag är hemskt dålig på att uppa nu, stort förlåt för det! Jag och 5 andra små damer kom hem från vackra och glädjefyllda Köpenhamn igår! Egentligen vill jag skriva allt vi har gjort, men just nu är jag precis påväg till Linnea på en riktigt go maskerad! har bestämt mig för att vara en riktig bonne ikväll med arbetaroverall, skit i ansiktet, prilla, keps och skjorta! Det kommer bli jättekul, kvällens måste; bjud till!

Som sagt, Danmark kunde inte bli bättre, vi bodde perfekt, vi mådde perfekt, vi åt perfekt, vi festade perfekt, vi sov förjävligt i ett rum mindre än en busskur. Vi träffade på Abercrombie & Fitch på Ströget vilket var höjdpunkten på resan! Som tursiter smög jag och Olivia oss fram och bad om ett kort med dom. Dom bilderna alltså, jisses amalia! Vi pratade en stund och sedan skuttade vi vidare, gladare än någonsin!

Mer om Denmarken senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0