Svårt att somna

Nej men jag vill ju inte sova, kommer ändå inte gå. Jag har massor att prata om, egentligen.

Som idag, pratade jag med en kille som jobbade på mitt jobb förut. Jag har listat ut att lilla chefen inte är så bra som han verkar. Dags att ta reda på mer, don't you think?
Jag har blivit galen i långt hår. Desperat som man är så drar jag ibland i håret i ett försök att det ska bli lite längre. Något jag har försökt med ett tag nu utan vidare resultat.

Som ni märker så har jag börjat visa min kärlek till skrivandet. Det är inte så att jag är emotionellt laddad eller så, eller jo kanske lite, men mest älskar jag bara att skriva av mig på ett annat sätt än långa texter. Kort är bra, kort är underbart, eller hur säger man? Höhö. Goa Amanda har en hemsida som hon skriver av sig på och idag undrade jag lite hur man gör egen hemsida. How cool would that be?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0