-500

Äntligen har jag klippt mig! Som jag har gått och väntat, jesus. Jag klipper mig inne i stan hos en tjej som heter Lena Darwall och är helt otrrrroligt duktigt, snäll och rolig! Nu luktar håret frisör och det är något av det bästa som finns, no doubt. Där efter ville jag åt varenda spegel i hela stan, jag var så nöjd! Varenda fönster jag gick förbi var jag tvungen att ta en titt på mitt nya hår. Sedan hände någonting, något drastiskt haha. Jag fick plötsligt en sån sjuk lust att shoppa helt nya kläder och skaffa en helt ny stil. H&M fick det bli och där stannade jag i sisådär 45 minuter för att prova 7 plagg, gå ut, hämta nytt, prova 7 nya plagg och så fortsatte det så ungefär.

Det är hösten som har dimpt ner i mig. I oss alla tror jag, det märks så sjukt tydligt. Det är nu man går till frisören och skaffar ny kalufs, det är nu man börjar ladda ner ny musik till ipoden, det är nu plånboken minskar för att inhandla sina favoriter, det är nu man gör saker man kanske aldrig skulle gjort förut. Hösten = förändring, och DET tycker jag är kul.

Tröjan köpte jag på H&M sale för ynka 100:-!! Den är så jävla go och tusen gånger snyggare in real life. På bilden ser den lite lila ut, när den egentligen är beige. Man ser inte ens att det är siden..
Då jag hittade ett skrynkligt kvitto från uttaget i bankomaten från igår märkte jag att jag hade 200 på kortet ungefär, så allt annat fick vänta.



Så jävla härligt! Det är spikrakt och allt är i samma längd (nästan). YESSS tack Lena.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0