crossfire

Ny favoritlåt, igen. Jag känner att det är en ny för varje vecka! Då jag hittar en låt lyssnar jag hål i huvudet på mig, enbart på den låten.. suck. Rådger er att lyssna!
Brandon Flowers – Crossfire
Jag och mamma har precis diskuterat lite lägenheter, att jag helst skulle vilja flytta när jag var sisådär 19 år. När jag nämner det blir mamma en sån fjäskis alltså..och hur gulligt är inte det? När hon säger att det kommer bli helt svart om jag flyttar, att hon inte kommer vara hel, att "vem ska då pigga upp henne"?..gud vad jag gillar min familj. Said and done, så är det bara :)

Just fan! THAILAND är nästa se-fram-emot-händelse nu! Jag fick ett underbart samtal från min goa syster Joanna att hon ville att jag skulle med till Thailand och ja, det är klart man inte bangar. På sportlovet åker vi + en vecka till innan det. Mmmm vad härligt! Det kommer bli de tre s:en; Shoppa Supa Sola. Gärna för mig

Mixade lite bilder






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0