Gårdagen var ett bra initiativ

Allvarligt, ska det bara såhär kyligt i September? Snart ber jag pappa skruva upp värmen tror jag..

Igår var jag, Johan och Felix som sagt på Liseberg, men inte för att se Hästpojken, utan Kristian Anttila (som för övrigt är min nya idol just nu haha). Grejen med den här killen är att han är riktigt ful, riktigt konstig och ganska skev, men allt det gör att han är så jävla snygg! Haha det är sånt jag fastnar för! Smuts. Haha.
Efteråt gick vi till Que Pasa och tog en öl (lät jag för manlig där?).. Första men absolut inte sista gången jag går dit, för åh vad mysigt det var där! Felix åkte vidare medan jag och Johan chillade lite extra.

Jag tänkte dra av mig t-tröjan, byta ut den mot en festklänning och piffa upp håret lite. Ikväll är det nämligen girls night i Öragrytet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0