Högskoleprov, godnatt

Högskoleprovet är bokat och betalt! Yesss vad dum jag är, riktigt dum. Det kommer gå kasst och då kommer jag bokstavligen gå ner mig i resultatet och typ överväga att hämta ett rep runt halsen och ta ett litet skutt. Oj vad tragiskt! Jag brukar inte överreagera, men detta är svårt. Riktigt riktigt svårt prov..har redan testar ett från 2004. Det är bara att bita ihop den 23e, det är det man har tänder till!

Idag när jag och Johan gick lite (lite?) på stan blev jag plötsligt sugen på en sån här. Karpas, trench koat? Jag vill inte ens tänka på hur många stavfel det var där..haha. Plötsligt hittade jag en på underbara Modekungen, men efter några klick kom jag fram till att den var till killar..suck


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska du göra högskoleprovet? SHIT wtf XD

2010-09-18 @ 12:59:44
URL: http://mechanomorphic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0