Lill lördag

Att vara nyduschad måste ju vara något utav de goaste som finns! Varenda por är ren och fötterna är helt mjuka och så. Nu ligger jag i min säng och kisar mot skärmen, det börjar bli sent.. Förresten har jag det väldigt cosy, GG boken ligger på sängkanten och blinkar mot mig, ett litet ljus är tänt och jag är helt nedsjunken i sängen. Cosy cosy.

Även om det är ett BIG NO NO att gå ut och ta en öl på en onsdag, så kändes det helt ok idag. Jag, malin och Tilda gick till Que Pasa och sedan kom hela SSU bunten (Johan, Linus, Mårten m.m) och slog sig ner. Eftersom Tilda har en ny hairstyle och onsdag = lill lördag, tyckte vi nog alla att det var ett smart drag.

Sov gott mina vänner



Kommentarer
Postat av: Erika

Usch låter som om du har ett underbart liv! haha jag vill höra mer, och allt! Vad säs om en fika nästan helg?

2010-09-23 @ 14:30:15
URL: http://erikaslifebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0