Play it loud

Nu tänkte jag bara berätta lite om hur jag känner om kärleken.

Så som jag ser det, så som jag känner nu, är att kärlek är en sång som man vill spela om och om igen. Denna sången vill spelas så högt att hela jorden ska börja skaka, den väntar bara att få släppas lös och visa alla hur bra den är. Min sång spelas inom hela mig, hela tiden sen du, bara inte högt att alla märker. Än. Den fastnar i halsen, så jag får uttrycka mig på annat sätt. Gråt, skratt och dans. Jag är så glad att jag gråter. Wow

Den här känslan är något som sprider sig till varenda cell i kroppen, vill smitta av sig till varje nerv. Och bannemej vad den lyckas! Helst vill jag lägga mig på golvet och åla runt, som en liten fisk som sprattlar och kippar efter andan.

Det är det bästa jag känt.
Jag har bara en att tacka.


Kommentarer
Postat av: anna

Åh, vad glad jag är för din skull!

2010-09-14 @ 17:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0