Discotraxxx med Johnzibit

Min helg har varit grym! Sån go fest i lördags! Elin och Olivia lyckades väldigt väldigt bra. Rock n Roll party! Vinet var köpt, kläderna var på, läpparna var röda och det kröp i alla muskler.
Jag och Joanna kom dit tidigare, en timma eller så. Bandet var där och övade lite, ellan och olivia va såklart där och som andra :) Åh vad jag gillar er, brudar! Ni är härliga.
Kvällen blev nice, helt kaooz med dans och lite matkrig, några som pussas hit och dit ohlala haha, några klackar som trillade av och några bord som gick sönder. Alla människor som var där skulle jag kunna bilda familj med! Precis dom jag gillar. Gaos! haha vet inte hur jag ska uttrycka mig så jag skriver så. Det känns ju så rätt fast vi egentligen gör allt lite fel, någon bajsar på golvet, några kastar mat. MEN VI HAR KUL. Peace and love med alla dessa lär bli MORRIS KUL! Fulla människor som vill samma sak - ha kul. Gddamn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0