Det var nice

Igår hade vi bestämt oss för att alla skulle mötas upp hemma hos tilda, dricka öl, massor med öl, och äta pizza. Förutom denna trevliga gest, kom det cirkus 15 andra härliga, smått danssugna människor som drog igång kvällen på ett härligt sätt. Om jag tänker efter, eller jag behöver nog inte tänka efter, så har jag aldrig bränt så många kallisar på en kväll någonsinn. Zumba transforms me..hoho. Nackdelen var att hemresan tog en och en halv timma att komma hem och paniken steg när jag skulle gå från tåget till huset, jag sprang faktiskt. Jag måste sova jag måste sova jag måste sova, jag ska träna imorgon jag ska träna imorgon jag ska träna imorgon, tidigt tidigt TIDIGT. Och denna soliga januaridag som skulle, som borde, gått åt till att plugga, gick åt till att fira min syster med sång och kramar, plundring av ett glömt pepparkakshus med en regel: att äta det utan händerna, skapa en ny hemsida som slutade med en blogg och att kolla på diverse underbara söndagsprogram.

Mamma kom hem idag förresten! Fantastiska, saknade, fina mamma som jag har märkt att jag aldrig skulle kunna klara mig utan. Det verkar som om hon och hennes kompisar har levt teenage life uppe i sälen och det är jag glad för. Jag älskar att sitta och lyssna på allt hon har att säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0