Jag känner lukten

Ja, nu är jag ivrig må ni tro. Något så fruktansvärt. Mitt senaste sms var till älskade Johan där jag skrev att jag knappt kunde bärga mig tills sommaren kommer hit till Göteborg och vi kan köpa donuts i den lilla donuts-kiosken i Brunnsparken eller ta löjliga härliga fina bilder på varandra och äta glass på Lejontrappan. Hmm, svaret var ju inte så kul. "Donuts är som dig, söta att titta på och som att bita i en fettklump"..Ja, det är kärlek det!

Allting smittar av sig i mitt rum, sommardofter utav ljus, sommarkläder som forsar in, det möbleras om, hatten hänger framme. You name it. Så ja, jag är redo nu. Du kan komma nu. Fint sagt, hehe.

Jag behöver tid med dig nu, fina Joanna. Thailand närmar sig och vi kommer ha hur kul som helst, lita på det.
Du är också alltid bäst och om du tvekar så ring och jag sjunger en egenskriven låt om hur bra du är! :)










Kommentarer
Postat av: Joanna

Finaste finaste Julia vi ska ha det så jävla bra! Inga konstiga pojkvänner ingen skola, det största problemet vi kommer ha är valet mellan en schoppingdag eller stranden! Haha! Jag älskar dig du är helt seriöst som en syster, blir kul att insortera våra barn med vår vänskap när vi sitter där 40+ mer ett glas rött hihi

2011-01-24 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0