Phi Phi öarna

Glad glad glad. Jag blir så glaaad. Fick precis reda på att vi kanske ska göra Thailand ännu bättre, nämligen att åka till Phi Phi öarna! Det här är sjukt, galet, magiskt, otroligt, vackert, underbart. Det är så fint fint fint. Så fort jag fick reda på detta glädjebesked, googlade jag såklart och wow.. Det är även så att Kenza har varit där. Finns det någonstans hon inte har varit? Givetvis bläddrade jag genom hennes bilder och wow.. haha! Vilka bilder man kommer få, vilken go brunbränd kropp man kommer få, vilken sjuk underbar tid med Joanna man kommer få!

Kenza har ju såklart bilder på när hon och hennes pojkvän pussas och kramas i Phi Phi och visst blir man jävligt sugen att åka utomlands med min underbara, fantastiska, fina pojkvän! Johan, vad säger du? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0