A smoke maybe?

Fan vad jag inte klarar av skolan nu, den som brukar vara rolig och..lätt liksom. Så jag kollar på Gossip Girl S1 istället och det känns jätteskönt att känna att jag KAN välja det istället, eftersom jag har övertalat mig själv om att jag kan göra det.. åh detta är hopplöst.
Jag längtar till helgen då Olivia fyller år. Det blir öl, god mat, trevliga människor, klackar, klänningar och framför allt en härlig natt på stan. Ja ja ja jaaaa det är det enda jag behöver nu känner jag, lite pigga uppning, upp piggning.. haha.

Kolla in dessa godbitar! Blir man inte lite sockersugen..?




Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan kusino, var tvungen att kika in och ta en titt här, vilken fin blogg du har!

Såg lite Thailandbilder också, såg riktigt gott ut måste jag säga.

Hoppas ni har det bara bra borta i Kållered, du får hälsa hela familjen!

Kraam på er :)

2011-03-06 @ 01:04:41
URL: http://demkallarmigpippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0