Kär 16 gånger

Wow. Jag smälter. Kan någon sjunga såhär för mig? Då ska jag bjuda på tårta. Haha

Konstigt väder idag förresten. Märkligt, tycker jag, att det plötsligt kan börja snöa sådär mycket i Mars. Nu snackar vi klimatfuckingproblem! Efter skolan åkte jag Olivia och Malin för en fika på stan och för lite andra roliga ärenden, haha! Fick dock åka hem för conversen orkade inte riktigt med mig utan va pissblöta :( nu snurrar dom i tvättmaskinen

ÅH jag övningskörde igår och det gick så otroligt jävla skit bra!! Jag lärde mig att hitta dragläget (synd att ingen sa att man skulle vänta tills bilen börjar rulla från början..) och ja, varför skriver jag ens det här? Gud vad tråkigt. Nu ska jag äta mat mat mat gott gott gott.

Jag skulle klippa mig idag förresten men så går hon och blir sjuk! Fan alltså. Här va jag iallfall nyklippt och det var väl sisådär 5 månader sen? Haha jag hatar att gå och klippa mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0