Off to school

Hmm, orättvist är det när man är sjuk men tvingas ändå gå till skolan för att inte missa världens genomgång. Suck välkommen till Polhem.. Pratade med en gammal klasskamrats mamma igår om att Move It gymnasiet is on the highway to hell. Shit shit shit tycker synd om dom.

Men yeee nu ska jag och mina knäsvagaben traska iväg till bussen då. Med Radical Face och Robert Pattinson på ipoden ska vi nog se att detta går bra ändå!

Annars är jag glad, väldigt glad. Helgen har varit jätte jätte jättebra. Kortfattat: Fredag, middag hos Olivia. Träffade hennes fina släkt, sysslingarna var faktiskt jättefina haha..sedan gick vi ut, hade världens bästa kväll på Chez Amis. Åker hem med Viktor till Elin för att däcka på madrasser på golvet. Lördagmorgon, finaste, mysigaste morgonen med Viktors pianospel, öppna dörrar och fönster och galopp runt i Elins hus. Lördagkväll, åker till Partille med Elin Tilda och Olivia. Har otroligt kul med gamla härliga låtar. Det var en sån där kväll där vi-bryr-oss-inte-om-vad-alla-tycker-om-hur-vi-dansar-kväll! Söndag: tjaa, vad gjorde jag då?

Idag är jag sjuk iallafall, jättesjuk. Kan bero på att jag drack ur samma burk som superförkylda Tilda..hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0