yeee saturday night

Det roligaste är dagen efter man har varit ute. Att inspektera skorna, hur leriga dom är, inspektera håret, vad finns där? haha gå igenom plånboken, hur mycket finns kvar?

Jag och olivia var först hemma hos mig för att testa rulla lite tobak, det har vi alltid velat prova. Jag och olivia hade jättekul, jag och olivia skrattar jättemycket åt hur dåligt det gick. Sedan åker vi in till stan, går till sence och sen parken. Där var det kålsvart..ye koppla det där. Mycket turks, mycket dra i oss hit och dit. Men vi hade otroligt jävla kul, träffade på ett bekant gäng och hängde med dom. Att vakna upp hos olivia var spännande, med sminket kvar och håret ångade utav rök. Vi är idioter som bokar mattetid med vår mentor på en lördagmorgon..men jo, off we go, men klackarna från gårdagen. Sedan skulle jag klippa mig vid kungs..oj vad pinsamt, jag fick förklara att vi var ute igår och därför ser och luktar håret som det gör. NU ÄR JAG MEGA NÖJD! DET BLEV JÄTTEFINT!

Nu är jag laddad inför nästa kalas, Ida fyller år och det bjuds på middag! Sedan ska vi se vad stan har att bjuda på ikväll, jippi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0