lalalaaa..



annas layout är done! hoppas du gillar den gumman <3
lyssnar på Edward's Lullaby nu, är helt kär. jag längtar längtar längtar tills filmen kommer ut, den kommer vara awesome. anna&emelia, ni har inte glömt va? vi ska gå!
mm, äter singoalla kex (h) samtidigt som jag bokar pass på sportlife, haha kändes att det behövdes nu när jag sitter här och trycker i mig. haha!
åhjajuste! haha när jag var ute med Bianca (min hund) hittade hon en padda (måste varit en padda, den va enorm. euu) haha så söt, hon fattade inte vad det var för något, så hon tittade helt förskräckt på mig. sen hoppade hon runt som en känguru, runt paddan, helt livrädd. hon försökte nosa och putta lite på den, hon fattade att den kunde hoppa iväg iaf. när den vägrade röra på sig , idiot som hon är, naffsade hon på den! hahaha och jävlar va hon gnällde, den smakade säkert bajs eller nåt, har aldrig sett en hund göra sådana miner hon gjorde. HAHA stackarn mådde riktigt illa. hoppas hon inte får vårtor i munnen bara :| man får ju det av dom, om man rör dom. om hon får det ska jag fan se till att den paddan får stryk, äckelpadda

kan inte sluta sjunga; http://open.spotify.com/track/51bsgArh3RsbFv2kGtLOKG 

Kommentarer
Postat av: anna

ÅH, den är gorgeous! :D

NEW MOON, i can't wait. vill se den. nu.

och vi ska gå.

2009-08-04 @ 21:54:47
URL: http://saaamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0