mer än lyckad dag!



partysugen Julia! får ser vad som händer till helgen, hoppas inte att nollningen tar all min tid :o även fast det är grymt kul vill man hinna med annat. har faktiskt inte träffat niklas på länge nu. och då menar jag länge!

måste bara berätta lite om kuddkriget på götaplatsen innan jag kryper ner
haha jaoo, det var lyckat! vi kom dit, fick börja med att få utskällning och anklagelser av 3orna, vi var tydligen värdelösa, dumma i huvudet och alla hatade oss nollor, haha herregud. kuddkriget var lätt värt! okej,  kändes det inte så gött, det var dun överallt runt Poseidon. menar det. överallt. fick fan in dun i näsan och ögonen, HAHA! det regnade ju lite också :/ eller det låg i luften liksom. just då ville man bara gå till något fik och mysa med filt. men nej nej, jag och ida gick loss riktigt ordentligt! vi kastade oss in i kuddkriget och .. jaa vi gjorde så gott vi kunde helt enkelt, som tyvärr inte var tillräckligt utan att vi någon sekund efter fick gå ut ur kriget igen. efter det lekte dom med chokladmunkar, de omogna 3orna, haha! och dom säger att vi är värdelösa, så står dom där och kastar munkar hit och dit. efter det badade många i Poseidon. jag, tilda och elin hann bada halvt, innan alla skulle bort där ifrån.

en väldigt väldigt lyckad dag måste jag säga, och allt tack vare 3orna! tack tack tack :) kan ju säga att dom kan vara små stickor i röven, hela bunten. men det dom gör är ju roligt, skrattade rejält mycket! bättre kan det nog inte bli.
nu är min näsa trött på mig, den vill vila. är som sagt sjuk, är faktiskt värd sömn.
åh åh åh, köpte en halsduk på Cubus idag också. det kallar jag impuls! haffade åt mig den 6 minuter innan bussen gick. tänk att jag hann :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej! Tack så mycket! Jag letar också efter längre stickade tröjor. De flesta affärer bör få in någon inom kort. Kolla in kedjor som H&M och Gina Tricot. Även Lindex och JC kan ha något :)

2009-09-01 @ 12:25:37
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0