Off with he's head

Jag vill till Spanien! nuuuuu! Inte för att jag vill till värmen, här i soffan är det kokhett, datorn är skit varm.

Imorgon är det alltså sista dagen på jobbet. Jag och Erika har planerat ett litet tal. Eller ja, vi har planerat att hålla ett litet litet men har inte riktigt börjat på det än. Okej jag kanske inte ska kalla det tal, vi ska mest tacka för oss och säga att det varit ett ritkigt bra jobb och en underbar möjlighet. Synd bara att hälften av alla har gått på semester redan och kommer missa vår goda fika och fina tal. Jag är i vilket fall som helst jättenöjd över att ha fått jobba på Astra Zeneca i 4 veckor! Om jag känner mig själv skulle jag ändå bara suttit inne och degat ändå.

Väntar på att Alice i underlandet ska ta slut, den är jävligt långtråkig och förutsägbar film. Man förstår efter en kvart hur den kommer sluta. Slutfighten är ju trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0