I thought YOGA was my friend

..men så var det tydligen inte. Jag bokade yoga idag i ett försök att tona ner på den sjuka stressen jag är mitt i just nu som är helt galen och tär på mig som jag vore en liten sten i en havsstorm.

Men lätt var det inte, att komma tillbaka till yogasalen efter 3-4 månader. När jag började märka att varenda muskel hade stelnat och att mina andetag som borde vara lugna var uppe i varv så tröttnade jag och började genast känna mig yr. Inte speciellt kul att märka att ja, det är faktistk mina galna andetag man hör mest inne i salen och att jag skakar av spasmer i Krigare B, tjoho! Skit också. Kunde inte få ur ett visst namn ur mitt huvud heller. Det blir lätt så att man tänker på en person när det spelas underbar musik under passet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0