Anywhere you run

Igår var jättebra. Jag och Marcus promenerade i fina, härliga Castleforest och hittade helt nya vägar som vi aldrig sett, eller inte jag iallafall haha. Jag testade att glida omkring på Marcus longboard och vi blev genast vänner, tack gode gud för det! När solen var påväg ner beslöt vi oss för att tillslut åka hem till honom i Hovås. Jag fick träffa ännu en av världens alla söta hundar. Smulan hette hon. Lyssnade på musik, kollade film och åt vindruvor (mums). Sedan var det dags för mig att åka hem, skulle ju upp o träna tidigt imorse. Jag övningskörde hela vägen hem, woho! :D Det gick hur bra som helst, jag var bara lite skakis för den sjuka filmen vi såg, The Black Swan!

Jag älskar mysiga fredagskvällar och idag blir det ännu en cosy kväll med Joanna och hennes familj. Vi ska kolla på Thailand bilder haha..oh no.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0