Kvällsfika

Jag är riktigt duktig på att vänta. Tålig. Just nu sitter jag och väntar på ett sms från söta Anna om att hon är klar för stan! Eller..att jag är tålig stämmer inte helt, I'm lying. För en stund sen övningsdrivade jag med pappa inne i stan. Herregud, det är ju som att göra tusen gånger samtidigt. Jag bet nästan av mig min tunga, naglade mina händer, slet mitt hår. Jag skrek, grät, skattade, sjöng och pratade strunt med pappa. Det gick bra, bortsett från de gånger då bilen fick kärringstopp vid de mest olämpade ställerna. Det är då paniken kommer. Annars gick det bra. En dålig sak, en mycket dålig sak, är att jag inte riktigt har en uppfattning om hur snabbt jag kör. När jag kör iväg på ettan, gasar jag oftast så det skriker - och då går det snabbt. Jag vet inte varför, jag känner inte pedalen..

Åh, Robyn är så bra! Så bra så bra så bra! Medan våra grannar var här igår, satt jag som förstelnad framför tvn och kollade på Robyn - Live at Sthlm. Hur kunde jag vara så totaldum att jag stannade vid vårt bajs-camp på peace and love medan hon spelade?! Explain, cuz I've must have been drunk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0