One day at a time

Nu har jag på mig vårkläderna och ska snart hoppa ut i våren! Imorse var jag på zumban och fick en sån sjukt go start på dagen. Plus att jag såg att jag gått från 57kg till 54, som jag brukade väga innan. Dock är vikt fortfarande bara en siffra som man inte ska bry sig om, enligt mig. Spegeln och ditt eget tyckande is all you need, no stupid numbers.

Igår passade jag min syster, vi var inne i slottskogen med Bianca och ett lass pannkakor. Sedan, som sagt, mötte jag upp Viktor. Vi fikade först på le pain frances, hoppas jag stavar rätt nu, sedan gick vi vidare och tog ett glas vin. Mysigt, supermysigt!

Men i vilket fall som helst, jag ska till Madde nu för att fira hennes 18-årsdag! Dock hänger jag inte med senare, utan drar hem till Joanna för att gosa med Mariocar och gött häng på ballkongen. Puss






Haha såhär gör man när man vill att tiden ska gå fortare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0