Säg mmmm för livet!

Åh har haft en underbar dag! Och underbar natt på valand med mina fina kompisar!

Jag och Joanna gick till Valand igår och mötte upp Felix, David, Oliver, Gustav, Adam, Markus och Emil. Träffade även William och Victor, Simon och Daniel och gänget. Väldigt kult! Dock var det så vrickade regler så killar under 20 kom inte in, medan tjejer 18+ kom in..hm? Så det slutade med att jag och Joanna var där inne själva eftersom ingen kom in. Då träffade vi Victoria, Joannas classmates. Även Jossan och Julia, jättekul! Vi hade superkul, dansade oss trötta och drack nästan så vi sprack. Det var så mycket folk! Slutade med att jag skulle åka och köpa en iPhone på Kapell vid 3 på natten haha och Joanna stannade kvar. Jag åker dit, träffar Erika och köper den. Åker tillbaka, minns att vakten sa; utgång är lika med hemgång. Suck, jag kommer alltså inte in. Ringer Albin, där ska tydligen hela grabbgänget sova = nej, för grabbigt. Ringer Victor som ska hem till Kullavik och frågar om jag kan sova där. Fucking Kållered som är så svårt att komma hem till på natten.

Sedan sov jag en riktigt skönhetssömn. Åhhh det snurrade men fan vad jag sov. På morgonen sticker jag in för att växla pengar, banken är stängd så får åka hem och föra över pengar och drar in igen. Jag växlar 3000, borde räcka tycker jag. Träffar Albin en sista gång innan Rhodos. Gick runt bland allt liv på stan, gud vad härligt Göteborg är på sommaren!

Sedan hela dagen har jag packat och packat, dansat, skrikit åt mig själv i spegeln, dansat lite till och träffat Joanna. :) Nu ska jag nog sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0