Börjar jag bli uttråkad eller?

Hahah jag har hittat en ny underhållning. På mitt kontor har dom inga "nya", moderna tangentbord, utan sådana som har tjocka knappar, typ 1 cm höga haha. Jag kom på hur lätt det är att skriva snabbt när man fått in flowet så att säga. Just nu sitter jag ca 3 cm ifrån tangentbordet och bara flinar och skrattar och skriver på för att det är så kul att kolla hur jävla snabbt det går haha jättekul. Alla borde testa det någon gång att bara tänka, eller nej förresten, inte tänka någonting och bara skriva som fan. Kolla på dina fingrar, dom går som trumpinnar. Haha men kolla inte upp bara. Då förstörs det, bara testa en gång! haha. Antagligen så man borde göra om man ska skriva en bok på några hundra sidor. Sitta och titta när man skriver, tänka lite och låta allt gå ut ur fingrarna.

Vad är det för fel på mig haha? Jag behöver choklad - CHOKLADAUTOMATEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0