Do I smell the smell of b-day?

Sitter och funderar på min önskelista..det börjar ju närma sig the big b-day! Detta är svårt, känns som det är nu man ska klämma till med något man verkligen vill ha och önska sig det utav mum and dad. Har ändå lyckats tänka ut lite prylar som jag suktar efter, så nu har päronen en del att jobba med :D

Smycken från Juicy Couture - Smycken överhuvudtaget - Underkläder, babydoll och söta (oh god om jag hade en från Victoria's Secret) - En fruktig och kvinnlig parfym (Abercrombie&Fitch skulle jag dött av) - en upplevelse (jag älskar att klättra!) - Presentkort som innefattar diverse affärer, Åhléns, H&M, Topshop, Vero Moda - Allt-som-har-med-mystema-att-göra!

Finns saker som jag inte önskar mig utav dom, framförallt kläder och pengar, kontanter. Aldrig, jag behöver inga pengar utav dom och jag skulle mest inte veta vad jag ska ha dom till. Kläder brukar bli fel bara bli fel, haha!
Den här ska skrivas ut och sättas upp på kylskåpet! :) Även lite hjälp om någon inte riktigt vet vad man ska önska sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0