Ensam hemma

Ännu en skön sommardag har seglat förbi.

Vaknade upp hemma hos elin. Mer om hur mysigt vi hade det igår kommer senare. Elin hade redan gått upp och stod och bakade åt fina Amanda som fyllde år :) Jag var tvungen att rusa, planen var att familjen skulle ut med pappas kompis båt. Jag visste att jag redan var sen, Thomas hade sagt 10 och klockan var halv 11. När jag kom hem var dörren låst och ingen var hemma. Vad ledsen jag blev när dom ringde och sa att dom hade trott att jag inte ville med och åkt själva. Buhuuu jag ville åka båt, speciellt idag i detta sjukt fina vädret. Ja ja, precis då fick jag en kick och bestämde mig för att faktiskt städa hela hela rummet. Damma varenda vrå, skura varenda liten yta, slänga allt jag inte ville ha, städa undan, röjja, flytta omkring och förnya. Om jag har bestämt mig för att städa, då gör jag det och älskar det!!

Resultatet blev bättre än vad jag tänkt mig från början. Jag tog av benen på sängen så den ligger på marken istället. Älskar älskar älskar låga stora sängar! Finns ju inget mysigare. Sedan har jag mest vänt upp och ner på hela garderoben och gjort plats för allt som skulle in.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0