Girls night out

Min hals är helt uppsvullen idag. Kan det vara pga gårdagen?
Jag mötte upp Tilda, Jackie och Johanna vid järntorget. Vi gick till Can's eftersom alla andra ställen på hela Linné var helt proppade, inte konstigt med tanke på den helt underbara kvällssolen. Can's är alltid lika bra, ett mysigt ställe med fin uteservering och med den perfekta cidern och ölen för ett sjukt bra pris. Människorna som är där är väl inte super, men vem bryr sig om dom? Sedan kom Rebecca och sedan Ina och sedan Viktor. Det var supermysigt! När man är ensam hemma som jag varit ett bra tag nu, glömmer man helt och hållet tiden. Klockan blev 1 och jag glömde av att tågen slutar gå. Det blev en snabb men utmärkt BK på vägen till tåget. Jag mötte upp Johan och han satt med mig ända tills tåget kom :)

En mycket mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0