Hang on

Ja, nu går tiden så fruktansvärt fort igen! Jag har så jävla kul så alla dagar springer iväg..Gothia är i full gång i stan - perfekt tajming nu när Kajsa kom, suck. Det är så otroligt mycket folk, jobbigt många små knattar som precis upptäckt det andra könet..
Hur som helst. Jag, Joanna och Kajsa har haft två awesome dagar tillsammans! Igår shoppade vi, träffade Anna och Tilda. På kvällen köpte vi grönsaker och dipp. Resten utav kvällen låg vi och kollade på Sex Education och skrattade ihjäl oss. Det var så längelängesen det var vi tre. Nästan 10 år sen vi låg så, bredvid varandra och skrattade. Idag har vi sprungit omkring på Liseberg hela dagen. ÅÅÅÅÅH vad kul det är! Vi åkte allt, förutom helveteskuk Atmosfear. Vi var för trötta för att göra något nu på kvällen, så vi sa ett sorgligt hejdå till varandra. Nu är hon hos sin halvsyster i stan, älskade fina vännen. Om du ändå bodde här kära!!!

Nu vet jag inte vad som händer, jag borde sova för jag tror jag hänger med elins familj och seglar imorgon. Det vore så himla skönt! Enbart sola och glassa sig. Men det är tidigt då isåfall. På fredag är det Linneas fest!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0