Helt sinnessjukt

Sitter här med mängder utav tårar i ögonen. TV:n har konstant varit på här och rapporterat om terrorattentatet i Norge. Åh fina fina Norge, all min kärlek och värme till dom drabbade. Går nästan inte en sekund förän jag tänker på anhöriga till dessa ungdomar. 84 döda. Många utav dom ungdomar som precis ska börja sitt liv. Usch gud jag kan inte sluta tänka på deras stackars föräldrar. Jag kan inte förstå, hur tänker man? Hur tänkte han när han gjorde det? Fina Norge, ett utav världens finaste länder. All all all min omsorg till Norge! Har tänt ett ljus som står och brinner i fönstret.

Försöker att tänka på andra tankar mitt i dramat, jag ska försöka packa till Lysekil nu. Sedan ta en dusch.
Köpte en chai med Joanna inne i stan, mums nedrans vilken söt liten god sak. Som att dricka godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0