Hjärnan i pappret

Shit det kändes nästan som om jag precis snöt ut min hjärna haha. Godans jag är så himlans sjuk, egentligen borde jag inte sitta här på jobbet, nära Andreas och gå på fika med dom andra. EEEeeheh men jag tror inte jag smittas. Jag har enbart goda baciller i mig :) Dom vill bara ha mig, inte någon annan. Kärleksfulla är dom! Än så länge snorar inte Andreas, that's good!

Jahapp, så just nu jobbar jag. Denna veckan har gått som ssssshrooomm så bara, pang så, hepp så, hipp. Den bara försvann! Ett gott tecken - jag har haft kul! Andreas och jag har roligt inne i testrummet :) Vi skannat, pausar, ser film, skannar pausar, dricker kaffe, skannar, pratar, skannar, skrattar. Så går det till ungefär! Träffade även Agnes idag i korridoren. Jävligt kul att veta att andra muppar jobbar här också :) John-Felix tydligen med.

Igår var jag megaensam. Jag cyklade hem, träffade Joanna. Köpte choklad, köpte hårfärg, cyklade hem till mig, gjorde mat till oss båda, beundrade än en gång vårt nya fina kök. Sedan åt vi, drog hem till Joanna, testade ljud till imorgon (SUPER!), chillade och åt körsbär. Efter det åkte jag hem och blekte tänderna. Min tandblekning har kommit! WUUUUU! Feting fett! Märkte redan skillnad efter första. Men helvete vilket trix och mix med skenan. Sedan kollade jag film, ringde min bror och frågade om han inte skulle komma hem, jag var ju helt själv. Nej, han skulle slagga i Borås hos Patrik. Vid 10 kommer Niklas för att göra mig sällskap :) Supergött, äntligen någon att skratta med! Det blev sent och jag somnade. Idag var jag jättetrött. Försov mig till 8, var här vid 9. Men på mitt älskade jobb är det ingen som verkar bry sig. Ingen hade kommit, vi är ca 6 pers här, alla andra är på ledighet (inklusive min chef). Skönt! Nu har jag precis duschat och ska snart äta lunch med Johanna och Fereydoun. Andreas och dom andra tränar :( Jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0