Dojs

Hittade faktiskt mammas gamla gamla partyskor från när hon var runt 20-års åldern! Hon skrattade när jag höll upp dom och provade dom i extas, "herregud, ser du inte att jag har limmat klacken? Den trillade av när jag en partykväll sprang med min kompis till spårvagnen vid kungsport". Allting låter som nu, som om det skulle varit igår. Det är det jag älskar att prata med mamma om, hennes wild nights! Prova, man får fram en jävla massa :D

Dessa är iallafall riktigt gamla som hon köpte i USA när hon var ung. Dom är RIKTIGT goa att gå i och jag får låna dom om jag frågar :) Pörf!
Glajorna är faktiskt också jävligt gamla! Har skrivit om dom innan, tror dom är från min farmors tid :) wuw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0