Frulle på kvällen? Går det?

Jag fattar inte hur dom orkar blogga så mycket! Kändisbloggarna, dom lägger upp ca fyra inlägg per dag för fan! Läskigt att dokumentera sitt liv sådär knivskarpt.

ANDRALÅNG var jag på också! DET var ballt, jävlar. Jag gillade sunkisfaktorn, nästan som att kliva in i en gränd med ton av cigarettrök som låg i luften, att konstant trampa på ölburkar eller annat skit, att akta sig för alla som satt vid sidan utav gatan och speciellt musiken och DJbåsen. Fan, jag har kommit på en grej som är ganska jobbig. Jag vill så gärna bli DJ med någon go brud! Så nedrans coolt! Att spela för att det är kul, spela på kompisars fester, spela på gatan, spela på sådana här tillställningar..ja ni vet. Någon som är på att pröjsa ett dj-bord?

Pratar precis med Mads från Denmark. Han frågar om han kan komma till Sverige ikväll och festa med mig. Vad fan svarar man på en sån oseriös fråga? Haha. Ja ja någon som lyckas iallafall, han säger att han skaffat lägenhet och slipper armén nu. Synd, armén som är så coolt.

Peace

min far är ganska go förresten, given förebild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0