Get a haircut man

Jag funderar på att klippa mig. Vill ha kortare och tjockare. Trött på mitt slitna! Undrade just om vi har någon vettig sax..

Jävlar vad jag saknar Köpenhamn. Redan! Alla danskar jag träffat har sagt "STANNA TILL ONSDAG!" Det är tydligen någon street party, alltså fest i fyra nätter på hela Ströget. Antagligen kommer hela Köpenhamn vara där. Pratade precis med Mads. Han sa att han snart ska ut och ta en pizza och sen börja bärsa. AAH.
Det bästa minnet var ändå när jag och ca 20 pers kommer till Billy boozer på Ströget. Klockan är runt 2 och dom ska stänga om en kvart. Så kommer vi stormande och ber dom att vi får festa den sista kvarten. Jag och några mer var där innan så dom känner igen oss. Den biffiga vakten såg helt snurrig ut och försökte förklara "Men jag vet inte ens om alla ni är 18, då får ni inte dricka!" Sedan säger han "Ni kommer in om ni gissar min vikt." Och alla börjar gissa hit och dit, sen skriker Anton "100 PROCENT MUSCLES!". vakten lyser allvarligt talat och och släpper in alla! Jag har aldrig dansat mig så svettig under en kvart. Efter ett tag dansade nästan hela stället!!

Nej nu ska jag klippa hår. Jag saknar håriga, mjuka kånkel-alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0