whhaaaa

Man1! Mest av allt skulle jag bara vilja dra nödbromsen nu. Sakta ner lite, tänk att va fan, det är redan Juni. Halva Juni har gått. Nej nej nej. Det mest negativa om mig: jag har svårt att leva i nuet, redan i vår hade jag ångestpanik över att sommaren "snart skulle vara över". And here I am.

Jag började jobba idag, på Astra! God, bara det känns som igår. Jag jobbar med Erica och Daniel. Daniel kom precis hem från USA igår eller förrgår så honom har vi allt förhört! Idag gjorde vi mest ingenting. Träffade alla, åt lunch, fixade accesser, fikade, pysslade, skrattade, sjöng och gjorde planscher!
Rebecca har kommit hem, hon åkte för ett år sedan..WHAT THE.. nae jag har svårt att fatta alltså. Snart bär det av till Borlänge för festival! EN GRYM JÄVLA FESTIVAL DETTA ÅRET!

Nepp, nu ska jag se om jag vågar se Black Swan all by my self. Hm, hur ska detta sluta?


Helst skulle jag vilja sitta på min alltan nu som jag gjorde varje dag förra veckan. Sitta i solen med en iskaffe. Och känna att skit samma om jag sitter här, tiden har ändå stannat så det gör ingenting om jag bara degar bort några dagar utav sommaren. Eller - jag behöver en pojkis som kan lugna ner maj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0