Eko

Sorry gubbs för me being so lazy. Just nu känns det som jag fortfarande är på studenten, att allt snurrar som en karusell, haha. Denna veckans bravader har satt sina spår, minst sagt. Min mage tar inte gärna emot mat, även om det är mammas godaste pastasallad. Jag är konstant trött. Det enda som jag skulle tycka är roligt är isåfall alkohol, allt annat verkar just nu jävligt tråkigt. Mitt hår är någorlunda tvättat men äckligt ändå. Min röst är fortfarande en aning hes och det börjar bli jobbigt. Idag sov jag till halv 2. Det regnar. Pappa och Hanna cyklar. Jag bangade. Nu är det bara 12% kvar av batteriet. Fan nu måste jag resa mig. Så.

Och lita fan inte på rosa. Vanish duger inte till någonting, inte till textilfäg iallafall. Lita på kungen, han verkar tala sanning nu. Även om det säkert gömmer sig lite gangstah shit i hörnet så är han ändå royal och dyslektiker och kommer alltid vara fab. Jag är säker på att kungen ligger och mumlar för sig själv "fuck the aina, the king making his own rules" innan han ska sova. Nu skrattar jag. Det var väl bra iallafall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0