En jävel att knäcka

Mycket som händer just nu. Mitt huvud är som en stor glödbit som väger flera kilo. Mina ögon är ännu mer som en glödbit; rödsprängda och svarta. Don't ask, jag har bara många krav och mål. Vill åka till australien helst nu, cykla med Justin Bieber och prata om gur lite grus det är på vägen, gå på filmfestivalen Cannes vid Franska Riviäran, mingla med kändisar på den enorma terrassen, gifta mig äckligt rik och klä mig i dyrt och sova på siden medan min snälla hustjej lagar mat åt mig, mina barn ska vara glada och få det dom vill. Jag ska också ha ett jävligt bra jobb, det bästa faktiskt. Min desk ska prydas utav alldeles för dyra pennor med mina initialer på och mina visitkort ska ligga i en prydlig hög. Under skrivbordet ska mina långa fina cigaretter ligga och en flaska champange ska alltid vänta på mig när jag kommer hem. Och sen ska man hålla sig snygg samtidigt, då kan jag gå på yoga och springa ute medan jag jobbar. Ja ni fattar, hela min detta-ska-jag-uppnå-i-mitt-liv-lista går jag igenom varje dag. Varjde dag byggs den på med spännande saker som jag vet är jävligt over the clouds men som jag brukar säga, jag är en dreamer med en svår ekvation framför mig men va fan, jag har lyckats fram tills nu, vem säger att jag inte kan uppnå det andra..?

(Ni anar att jag har börjat kolla på Gossip Girl nu igen va? Lite Blair Whaldorf-spirit)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0