16 bast, no big deal.



jaha, idag blev man 16. ingen stor deal alls, så orättvis ålder, händer ingenting. bortsett från övningskörning iofs. annars, aa, rätt trist.
inget kul att gå upp tidigt för att åka upp till uddevalla, när man gick och la sig vid 4, halv 5 igår. men inte fel att vakna upp med fin sång från familjen och min granne, haha. det första min hund gör är att reta upp mig genom att gå på mina vita linnen som låg på golvet, det tackar vi för.
next; middag med mormor och släkt uppe i uddevallish :)




Mina söta kusiner, Linda och Louise. Louise fyllde precis 18, så det blev liksom 2 flugor i en smäll idag (y)
Bruuushan, du är för jävla söt. Love you!

fan, mina fina skor blev helt leriga när vi skulle till havet :(  jag, linda, louise och jonathan gick typ i skogen, haha fråga mig inte varför :o är man dum så är man. sörjer fortfarande att jag bucklade till klacken och lerade ner dom. my bad.

Min andra kusin, Bella. sötooo <3

snyggbror.

Kommentarer
Postat av: Simon

Hur gammal är Jonathan nu? :)

2009-08-03 @ 00:44:10
Postat av: f

grattis.

2009-08-03 @ 03:53:29
Postat av: Emelie

Grattis kusin vitamin <3

2009-08-03 @ 15:29:31
Postat av: Anonym

Men Grattis Julia :) Pussar till dig / David

2009-08-03 @ 17:54:39
Postat av: Julia; svar

han fyller 18 i november (y)



tack tack <3

2009-08-04 @ 03:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0