3e dagen och Julia kommer försent. suck

haha en annan grej, idag var 3e dagen på gymnasiet och jag lyckas komma försent! träffade lenne lille på tåget, han skulle till ytc. hahahaha skönt att börja dagen med att skratta iaf! men aa, kom försent som sagt, jävla tåg! första dagen enligt schemat idag btw! faktiskt sjukt kul, har verkligen längtat efter att få plugga och riva igång hjärnan lite. det här kommer bli så jävla bra dessa 3 åren, är verkligen glad att det är så bra kvalité på skolan, kommer lära mig massor! och det är jag glad för. ser fram emot det.

om jag inte har sagt det, jag älskar min skola och jag älskar min klass.
just nu är jag lycklig ända ut till tårna. jag har min kompis på magen, känner mig nöjd med gymnasiet och har fortfarande Joanna och Anna nära. life is smiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0