älskling, vi ska alla en gång dö

nämen cho bree!
jaha, som sagt så började dagen med gymmet med oskar och en as snäll kille som heter coffe. det enda jag hade i huvudet de första minuterna var "Julia. vad faan gör du? du kan inte gymma med göteborgs största biffar." hahaha och så var det också, dom höjde vikterna flera steg, när det var min tur, sänktes det *host* flera steg. hehe (a) men jaja ska inte tjöta mycket om det, bra början på dagen, orkade knappt lyfta min mobil sen, allvarligt. mina armar fanns typ inte :o i alla fall, här är oskar :) schlänger upp en bildish på honom bara för att han är min världens snällaste..utanför gymmet då ;)



vid 7, halv 8 åkte jag och anna in till stan för att gå på GÖTEBORGSKALASET. helt sjukt lyckat, vi gör det alltid till något bra, vad det än är, så har vi alltid kul liksom! på stationen satt henke och sötplutten niklas :) patrik var också där! sjukt kul att träffa dig igen going! där inne var det grym stämning, bra med folk och det var varmt och gött i luften. vi strosade runt lite, tills vi träffade oskar och dom vid Poseidon :D HAHAHA oskar alltså!
jag; "eeh, vart fan är ni nu då?"
han; "jadu, vi är vid .. vänta *skriker* VART FAN ÄR VI? .. iallafall, vi är vid en staty som håller i en fisk och visar kuken."
jag; "hahaha, Poseidon heter han ja."
klockren är du! (L) träffade även coffe från gymmet och han andra som var med, med ljust hår, vad hette han? skit samma, han iallafall :) Julia Höglund träffade vi också faktiskt, och Dolge och c:o. orkar inte skriva vad som hände, men det hände massor. hahahaha *host* "måste bara säga en sak, du är så sjuukt jävla snygg!" hahaha nej nej nej.
men shit, nu lyssnar jag på en låt där U2 sjunger på spanska? sämst.se.
men jaja, efter att vi stött på dave, henke, tobbe, kn, max och .. hmm har jag missta någon? tror inte det. efter det kirrade jag och anna Subway. damn gott! har aldrig ätit det, så jag var typ största amatören där inne, hela mackan trillade typ ihop. kul? nej, faktiskt inte.

sen hände det inte så mycket mer va? vi åkte hem, såg sweetie när vi åkte buss, vinkade in honom och hänge sedan med honom till henkaaa :)


alltid spännande att välja kläder, detta valde jag mellan idag.

men det blev detta!


S U B W A Y.



Kommentarer
Postat av: dolge

mig träffa ni allt :)

vem va din pojk? :o :D

sen måste jag bara säga, as nice blogg ^^

2009-08-13 @ 15:00:08
Postat av: Julia; svar

hihi det var niklas :)

åh tack söto <3

2009-08-14 @ 11:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0