fest ikv :)



fick precis sms från anna, hon kommer om typ, 1 min.
idag var vi inne i stan, a&jag :) köpte jeansleggins, dom på bilden. kvällen till ära. haha! och sen en ny foundation (y) Isa Dora in my (L) fan va varmt det va! gick där med mina converse och plågades -.-
ikväll ska vi på fest, eller aa, om man kan kalla det fest. vi ska till barnsjön i Lindome och sitta där och småkröka :) kommer bli nice, om gud bara bestämmer sig för att inte knipa igen och inte kissa idag, heeeheee. skulle vara trist om det började regna, så att säga. damn, vi måste nog åka snart, klockan är 19:14 :| i våran gå-takt måste man ha goooda marginaler (y)
ska bara snabbt lägga in en bild på det sööööta armbandet jag fick av sötoanna (: sjukt fint!
pusssss

Kommentarer
Postat av: Joanna

det sånna leggins jag har :O damn på dig!!

2009-08-11 @ 21:06:31
URL: http://cafejoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0