FÖRSTA RESERV PÅ POLHEM!

just nu är jag så fucking glad!
jag har hoppat upp till första reserv på Teknikprogrammet, Industriell Design på Polhemgymnasiet! iiiiiih. hoppas verkligen någon mer hoppar av, så kommer jag in. annars blir det Samhäll Ekonomi på Mikael Elias, även det ute på Lindholmen. men får se, vill verkligen börja på Polhem! Industriell design är verkligen jag. får se får se.

som sagt, så har jag fått alla bilder från varberg. när jag kollar igenom kan jag inte sluta le, haha det var verkligen bra alltså! funderar på att lägga ut en del imon, om jag orkar, det är en del.

ska sova nu iallafall, måste börja få in dygnsrytmen nu. annars kommer jag aldrig orka gå upp kl. 06:30 när skolan börjar den 24e :| så ska försöka gå upp och gå och lägga mig lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0