gymmet

ska vara nere vid gymmet om en halvtimma ungefär. inte taggad någonstans, men men :D tur att Oskar ska vara med, han kanske håller igång mig lite.
igårkväll hände inte så mycket. Jag, brorsan och hans tjej skulle kolla på film, vi skulle hyra på tvn. men det slutade med Jackass (a) men ja, tog det bara lugnt igårkväll :) juste! (i) efter stan med anna, bestämde jag mig för att boka tid för piercing och dans. så jag och mamma satte oss ner och bokade den 12 September, 12:00 för navelpiercing :) längtar ihjäl mig! bokade även danskurs start den 6 September :D även det längtar jag ihjäl mig till! har alltid velat dansa alltså, det är så .. Julia liksom. dans.

vad händer ikväll? fick sms från henke att hänga med dom in till stan och kolla runt lite. men orkar man stan? ringer anna sen, pussss på er.

lite bilder från igår kommer efter gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0