har aldrig mått bättre :D

haha vaknade upp med en gullig anna bredvid mig :D klockan ringde vid 9 kanske, rätt segt, ville verkligen sova vidare, sov så jääävla gutt! men shit, har nog aldrig haft en sån morgonfrisyr som jag hade imorse ;o somnade med toffs, som var omöjlig att få ut :| anledningen till att jag åkte hem så jävligt tidigt var för att jag skulle med brorsan till kba och cykla på den nya fina banan :D såg verkligen fram emot det, så var faktiskt inga stora problem att ta sig hem (: även fast det var jobbigt att helt nyvaken sätta sig på moppen och åka hem. men aa, det är ju typ 200 meter från henne till mig, men ändå liksom. sen åkte jag, pappa och jonathan ner till kba. vi prickade ju rätt dag och allt, schveeen varmt :| mådde sjukt jävla illa av alla tunga kläder, slutade med att jag cyklade i linne, skönt. fy faaaan vad kul det var! åååh måste dit igen! kände att det mesta satt kvar, wheelade lite här och där. sen körde vi lite på teknikbanan där bredvid, haha fett ball :D iallafall så var det sjukt värt att gå upp tidigt, gillar verkligen bmx. men jag har egentligen ingen tid till det, speciellt inte nu när man ska börja gymnasiet :< ååh när jag körde, längtade jag verkligen tillbaka till den där speciella tävlings-feelingen! typ speakern, inväntan på mitt heat, alltid film eller något i svanbergs husvagn, ååh allt det där<3 synd bara att inte Filip var där, han är i Malmö och kör NM nu, heja heja :D

när jag kom hem blev det såklart anna. vi åkte till barnsjön för att titta på när John, Davve, Tobbe, Henke, Victor och lilla Joel badade :) rätt kul! tror faktiskt vi såg Sebbe också, men tvek på den saken. Efter barnsjön åkte vi alla till donken och göttade oss :D
sen skulle vi vidare, men innan det fick jag äntligen träffa Niklas! (L) en snabbis bara, han skulle upp till Matte, så följde honom :) sjukt brun, men lika jävla söt! hoppas vi träffas mer i helgen, etfersom den muppen åker till Skara imon -.- buhuuu! men jaja, efter jag träffade sötnosen, åkte jag och anna till lindome och träffade Oskar och Jimmy (: trodde det var Jimmy från i onsdags, men nepp. en ny Jimmy. alla dessa Jimmyar! fett mysigt, nu har jag bokat en dag med Oskar på gymmet också, så att han kan biffa upp mig lite :D good luck, men aja, ska bli kul faktiskt :) efter det besöket åkte vi hem till henke och schtekte vid hans niceiga poolhus, med infravärme, så jävla gött! där var davve, tobbe, john och henke. vi missade precis deras pokerspel :(  liiite synd, eftersom jag är kung på poker. iaf som dealer :D sen badade vi också, jävligt random och gött. helt sjukt att jag gjorde det! eller nej, nu när jag tänker efter så var det ju fan henke som puttade i mig :o den biaaatchen. vid 1 var vi hemma igen och nu ligger jag och min hund här och stirrar på varandra och cpar av oss lite.

här kommer en snygg liten video på min bruuusha när han kör cross / bmx / snöscooter (stavning?) / skate



bilder från dagen!

bror och jag. lägg märke till mina rosa fälgar (a)

jump around!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0